✿⊱╮❁Farklı Bahar üçlemesi❁╭⊰✿

JPEG-14-DANTELLİ TASARIMIMBahar ayıyla birlikte üçleme denemeye çalıştım!..

Mart ayındaki postta ilkini (YAŞASIN PANTOLON KRALLIĞI) yayınladım → ★https://2sevodandesign.wordpress.com/2014/03/10/yasasin-pantolon-kralligi/ Her bir tasarımı kendine özgü çizdim!.. Klişe silüet denemesine farklı bi’ yorum kattığımı düşünüyorum!.. Sevgiyle tasarladım, aşkla çizdim !.. Nisan ayında ikincisini (NİSAN BİİİR) post ettim→★ https://2sevodandesign.wordpress.com/2014/04/01/nisan-biiir-%E2%86%92-elegan-tasarim-denemesi/ Üç farklı tasarım gibi çizildiler, her biri incelendiğinde özünde kendine has ayrıntılar, espriler bulunuyor olsalar da sonuçta hepsi bir bütünlükteler !.. İşte   ”Bahar üçlemesi”  böyle ortaya çıktı !!!…

JPEG-17-VATKALI MODEL

Bu son üçlemede ilk önce bahara göndermeler yaparken içimizdeki duyguları kendimce yansıttığımı düşünmekteyim!… Pantolon denemelerimde, elbise,kombin denemelerimde de yelpazemi geniş tutmaya çalıştım…Danteller, işlemeler, örgü parçalar ve taşlı,incili aksesuarlarla tasarımlarımı zenginleştirdiğim çizimleri görülmekte!…fazlasıyla egzajere ettiğim düşünülebilir !… Ama baharda duygularımız çoşmaz mı?… abartı hayatımızda olmaz mı?…

İşte tüm yaptığım üçlemeler tek tek gibi dursada aslında özünde hepsi bir olur ortaya %100 Sevinç çıkar !!!…Sevinç (3) Taklitlerimden Sakınınız !JPEG-16-DANTELLİ

Sevinç Taklitlerinden Sakınınız-2

*Hєя hαккıм ѕaкLıdıя®™

*Her alanda birşey bilin, tek bir alanda HERŞEY bilin!…☻

*(Tasarımlarımın kopyalanması ve izinsiz kullanılması yasaktır!..)
*(Copying or unauthorized use of our designs is prohibited!..)
%100 Sevinç Fashiondesign ✔

 

Yorum bırakın