% 100 Sevinç ile masalsı gelinlik !

Bu tasarım benim için çok çok özel ❗ Çünkü benim gelinliğimin modelini çizdim.. Eşimin smokini ve benim ”pelerinli straplez gelinlik” modeli bizim evlendiğimiz yıllarda herkes tarafından çok beğenildi. Ve o zaman için inanılmaz şık bir model olarak çok konuşulan bi’ gelinlik oldu, halende öyle.. Şimdiki modellerle kıyasladığımda her zaman farklı kalacak, zamanı olmayan, demode kavramını kenara atan bi’ gelinlik !

LOVE (2)Bridal_Sevo_92-peri masalı​Mevsim itibarıyla Eylül ayı olduğundan pelerin gelinliğe ayrı bi’ hava kattı. Tasarım eğitimi alan bir kişi olarak benim ruhumda da her zaman farklılık arayışı oluşu nedeniyle böyle bi’ model beni diğer klasik gelinlik modellerinden ayrı bi’ yere taşıdı. Biraz masalsı bi’ gelinlik… diğer o karpuz kollu modellerin yanında oldukça çarpıcı, ihtişamlı duruşu olan gelinlik modeli ! 👌 Standart ve klasik modellerin sıkıcı, tekdüze oluşu bu tarz  ”masalsı tasarım gelinliği”  bu ay bloğuma tasarlayıp, çizmeme neden oldu ❗Bridal_Sevo_92-2Pelerin dantel kumaşının üzerine beyoğlu taşı ve üst yaka bölümünde yine taş ve pul payet işlemesi kullanıldı. Gelinliğin üst bölümü drape ve yine pelerindeki işlemeler özel , taş yapıldı. Etek geniş tarlatan üzerine kabarık olarak tasarlandı. Gelin başı ise pelerin olması sebebiyle duvaksız özel tasarlanmış çiçek ile tamamlandı. Alışık olduğumuz duvaklı modellerden apayrı bi’ duruşu mevcut ! Her gelinlik o kişiye göre en güzelidir… en özelidir… buda benim hayal ettiğim en güzel en özel olan modeldir ❗Bridal_Sevo_92-2-orjinal

Have-a-beautiful-weddingBridal_Sevo_92-gelinlik ve damatlık_weddingDiğer tasarımlarıma ulaşılabilmek için  % 100 Sevinç Fashiondesign tıklayınızBridal_Sevo_92-gelinlik ve damatlık_wedding-Sevo♥Memo*Hєя hαккıм ѕaкLıdıя®™

*Her alanda birşey bilin, tek bir alanda HERŞEY bilin!…☻

*(Tasarımlarımın kopyalanması ve izinsiz kullanılması yasaktır!..)
*(Copying or unauthorized use of our designs is prohibited!..)

ʚÏɞSEVINÇYIĞITARABACI ʚÏɞ✍

*Aboutme http://about.me/joybravedriver2011 ✔

*Gravatar http://tr.gravatar.com/2005sevofashiondesign ✔

 %  SEVİNÇ 

 

1 thoughts on “% 100 Sevinç ile masalsı gelinlik !

  1. […] % 100 Sevinç ile masalsı gelinlik ! […]

Yorum bırakın