Paris Kraliçesi !…

JPEG-28-EYFEL DESENLİ TUVALETParis Kraliçesi tasarımım; Uzun yıllardır Paris moda şehri olarak anılmaktaydı!.. Bu benim uzun zaman önce çalıştığım bir tasarımım!.. Moda endüstrisinin  gelişmesiyle diğer şehirlerde de düzenlenen moda haftalarının artıp, yaygınlaşmasıyla birlikte Paris sanki bir parça etkisini kaybetmiş gibi oldu!… Fakat ben hala oranın etkisini yitirmediğini düşünmekteyim. Hergeçen zamanla birlikte diğer şehirlerde moda haftaları(Fashion Week) olsa da Paris’in yeri bambaşka!… Tabii bu arada kendi şehrim güzel İstanbul’umun adını yavaş yavaş duyuruyor olması beni çok heyecanlandırıyor. Bundan 4-5 yıl önce öğretmenimiz bize bir afiş çalışması için ödev vermişti. Seçilen konular serbestti. Kimi tarih üzerine, kimi su üzerine, kimi bozulan ekolojik dengeler üzerine vs… konular seçip çalışan arkadaşlar oldu.Ben kendi ilgi alanım olan tasarım üzerine bir afiş çalışmıştım. Afişimin konusu birgün gelecek ”İstanbul Dünya Moda Başkenti” olacak dediğimde insanlar pek inanmamıştı. Geçen son 4-5 yıl içerisinde inanılamaz gelişmeler oldu ve olacağına da inancım tam…İstanbul adını her geçen gün daha fazla ön plana çıkarmakta…Umarım hakkettiği değeri alacak!.

JPEG-29-yansıtmalı

Bu çalışmamda Eyfel Kulesi elbisenin tamamını kaplıyor!.. Etek kısmında asimetrik çalışıldı.. Saç aksesuarımız taç şeklinde şapka olarak çizildi… Bu nedenle adını ”Paris Kraliçesi” koydum!.. Ön tarafdaki desen farklı şekillerde elbiseye uygulanabilir. Baskı tekniği yada kabartma aplike tarzında monte edilebilir…

JPEG-29-PARİS KRALİÇESİ

Tasarım by %100 Sevinç Fashiondesign→(Sevinç Yiğit Arabacı) ✔

*Hєя hαккıм ѕaкLıdıя®™

*(Tasarımlarımın kopyalanması ve izinsiz kullanılması yasaktır!..)

*(Copying or unauthorized use of our designs is prohibited!..)

Yorum bırakın