Natuarlly Teması Çalışmalarım!..

JPEG-66-1-2-Natuarlly TemasıJPEG-67-2-Natuarlly-2JPEG-68-3-Natuarlly-2

Natuarlly teması için ödev çalışmalarım 6 adet olarak tasarlandı!… Bu tema çok fazla renkli düşünülmedi!.. Daha çok soft renkler hakim!..Arada görülen kobalt mavi ve yeşilin tonlamaları tonsürton olarak çok fazla öne çıkartılmadan yumuşak kullanıldı!.. Açık sarı, kahveler var. Grinin tonlarınıda görmekteyiz. Araya ufak detaylar yerleştirildi!..Yaka ve kolda farklı denemeler göze çarpmakta!…

JPEG-69-4-Natuarlly-2JPEG-70-5-Natuarlly-2JPEG-71-6-Natuarlly-2

İlk olarak etek ve üst çalışması denendim. Daha sonra şort,bluz tasarlarken buna uygun şapka ve dizüstü çorap yaptım.Üçüncü çalışmada ise; bol paça pantolon ve üst straplez çizerken bluzan V denemesi yaptım.Dördüncü tasarımda griye renk katmak için kobalt mavi kullandım.Yakaya fiyonk denemesi ve romantik danteller ekledim.Beşincide ceket detaylarına ağırlık verirken fit kısa pantolon kullanıldı. vee son çalışmam en sevdiğim tasarımım diyebilirim. Şalvar aksesuarları ile sıradanlıktan kurtulmuş oldu. Bluzun yaka detayında fermuar,düğme aksesur denemeleri yaptım!..Bu bize ödev olarak yaptırılmış bir çalışmaydı!..

Natuarlly Teması-6

*Hєя hαккıм ѕaкLıdıя®™

*(Tasarımlarımın kopyalanması ve izinsiz kullanılması yasaktır!..)
*(Copying or unauthorized use of our designs is prohibited!..)

2 thoughts on “Natuarlly Teması Çalışmalarım!..

  1. Tasarımlarim için diğer bloğumuda ziyaret edebilirsiniz!… SevoM; http://sevomfashiondesign.blogspot.com/

  2. Tasarım benim ilgi alanım demişken buarada kendimi rahatlatmak amaçlı denediğim lezzetlerimide paylaştığım; http://sya-sewinch-joy.tumblr.com/ ‘dan da takip edebilirsiniz!..

Yorum bırakın