Bazen prenses gibi olmak!…

JPEG-44-DUVAKSIZ+GELİNİM[1]Graphic1[1]

JPEG-44-DUVAKSIZ GELİNİM

JPEG-43-ABİYE-BAHAR

Beni kabarık etekler çok fazla heyecanlandırıyor!.. Bazen prenses gibi olmak için böyle tasarımlar gözümde canlandırıp, tasarlıyorum!.. Hem desen hemde desen olmadan saf içimi aydınlatan beyaz kullanarak alternatif çalıştım!…Saçta aksesuar kullanmayı tercih ettim. Straplez çizerken küçük detaylarla biraz olayı bel, basen hizası ve son bitiş etek ucunda hareketlendirdim. Çok severek yaptığım çalışmalarımdan!…

Daha doğrusu her tasarımımın benim için ayrı bir yeri var. Hepsi benim için bir bebek!.. Hatta derslerimizde biz onlara ”Kızlarım” der birbirimize tasarımlarımızı anlatırken o şekilde  bahsederdik!.. Bunlarda benim kızlarım işte!.. Hepsi prenses gibi olmak adına o duyguyla oluştu. Feminen görüntüyle, dişiliğe vurgu yaparken içindeki prenseside görebilirsiniz!…

JPEG-42--BAHARLIK ABİYE-ÇANTALI MODEL

*Hєя hαккıм ѕaкLıdıя®™

(Tasarımlarımın kopyalanması ve izinsiz kullanılması yasaktır!..)

(Copying or unauthorized use of our designs is prohibited!..)

3 thoughts on “Bazen prenses gibi olmak!…

  1. #OscarGecesini izlerken hem yazımı yazdım, hemde kırmızı halıdakileri ve yorumları takip ettim!.. Heyecan verici tasarımlar gördük!!!…☻

  2. ihlamurcum dedi ki:

    Harika, bana bu çocukken oynadığım kağıt bebekleri hatırlattı. Kağıt elbiseler yapar,boyar giydirirdik.Tebrikler.

Yorum bırakın