Özgün Tasarımlarım!..

Original Designs!..

61381_312427492199368_1783320975_n[1]

(http://sya-sewinch-joy.tumblr.com/post/50986163844/original-designs-detaylar-icin-bloğumu)

Bu tasarımlar tamamen bana özgü!.. Üst kısımda kullanılan atlet bluza farklı bir hava katmaya çalışarak, sıradanlıktan çıkardım!.. Kol kısımlarına uçuşan efektler ekledim!.. Geçişler tamamen sıkıcılıktan kurtarmak için denendi!… Etek bölümün de dört kat kullandım!.. Kabarık, diz üstünde etek tasarlarken; etek uçlarına da ayrı detaylar ekledim!.. Saça da aksesuar olarak etek katlarında kullanılan kumaştan bandana tasarlamayı uygun gördüm!… Bu tarz çalışmalar hareketli, neşeli tasarımları tercih edenler için!..

72369_312425178866266_2062303691_n[1]

(Diğer bloğumda da tasarımlarımı paylaşıyorum; http://sya-sewinch-joy.tumblr.com/post/50986009320/ozgun-tasar-mlar-original-designs-blogumda)

Bu tasarımlarda ise; (original designs) içimdeki hareketliliği yansıtmak amacıyla çalışıldı!.. Daha öncede belirtiğim gibi tasarımlarımda asimetri kullanmayı seviyorum, absürd birbirinden alakasız şeyleri birbirine yakınlaştırıp, kaynaştırmak hoşuma gidiyor!.. Hep aynı çerçeve içinde kalmak istemiyorum!..Sınırları zorlayıp, renkleri, çizgileri farklı, yorumlayarak tasarımlarıma yansıtıyorum!..

Şalvar tasarlamayı daha öncede çok sevdiğimi belirmiştim!..

Bununla ilgili olarak bu yazımı görebilirsiniz; https://2sevodandesign.wordpress.com/2013/03/22/salvar-bolero-tasarimim/

Bu iki tasarıma baktığınızda aynı gibi dursada renkler farklı, detaylar farklı!..Bir tasarımdan nasıl iki farklı deneme olur, diye deneyimlemeye çalıştım. Bunu eskiz olarak çizdikten sonra bilgisayarda renk vererek denedim. İlkinde mavi tonlarında ve klasik tarz pantolon düşündüm.Diğerinde yeşil tonlarında gezindim.Vee şalvar kullandım.Üstler asimetrik, geçişli. Kalın bantlar mavide görülürken, yeşilde ise çizgili transparan kullandım!..Şapkalar, kol aksesuarları ve halhal kıyafetlere ayrı bir hareket verdi!..

Diğer tasarımlarımdan oluşturduğum video da diğer çalışmalarımı görebilirsiniz!…

*Hєя hαккıм ѕaкLıdıя®™

*(Tasarımlarımın kopyalanması ve izinsiz kullanılması yasaktır!..)
*(Copying or unauthorized use of our designs is prohibited!..)

Yorum bırakın