Marsala 2015 Designs !

Marsala 2015 Designs2015’de Marsala rengi olacak ! Giyimden, aksesuara, dekorasyona her yerde bu rengi göreceğiz. Bu rengi ben zaten kullanıyordum. Şimdi daha fazla ön plana çıkarmaya karar verdim. Marsala rengini şöyle tarif edebilirim; kızıl ve kahvenin karışımında bu marsala rengi ortaya çıkıyor. Bende marsala rengi ile üç farklı kombin çalışması yaptım. Üst aynı olup üç farklı nasıl kullanılabilir göstermek istedim.

Marsala design-1Marsala design-şort-2Marsala design-pant.-2

*Tasarım benim ilgi alanım!…

*Hєя hαккıм ѕaкLıdıя®™

*Her alanda birşey bilin, tek bir alanda HERŞEY bilin!…☻

*(Tasarımlarımın kopyalanması ve izinsiz kullanılması yasaktır!..)
*(Copying or unauthorized use of our designs is prohibited!..)

 

1 thoughts on “Marsala 2015 Designs !

  1. […] ayki yayınımda sizlere 2015 yılında Marsala renginden bahsetmiştim ! Bu ay Afrikan desenlerin ön plana çıkacak olmasından ötürü bende […]

Yorum bırakın