Şalvar & Bolero Tasarımım!..

JPEG-32-Şalvarlı pantalon

Şalvar ve bolero tasarlamayı ve bunlardan kombin yapmayı oldukça seviyorum!..Bazıları için oryantalist bir hava olduğu düşünülsede bizim köklerimizden gelen parçalar!..Kendimde günlük hayatımda şalvarı vazgeçilmez buluyorum!..Benim takıntı yaptığım şalvar ve tulum tasarımlarımı yapmak ayrı bi’ güzel!..bana verdiği enerji diğerlerinden çok daha farklı!..Ayrıca ikisini biraraya getirdiğimde heyecanım katlanıyor!..

Aksesuarlarla bunu daha da zenginleştirdim!..Beldeki kemeri, kalça basenine düşürdüğünüzde diğerlerine oranla bi anda sıradanlıktan kurtulmuş oluyor!..Tasarımımı diğer parçalara kattığım detaylarla tamamladım.Boleronun kollarına küçük esprili hareketler verdim!..Renk olarak da mavi ve siyah kullanmayı tercih ettim!..Gümüş tonları kullandım!..Kafaya aksesuar isteğe bağlı kullanılabilir!..

JPEG-32-Şalvarlı pantalon-Bolerolu-2

*Hєя hαккıм ѕaкLıdıя®™

(Tasarımlarımın kopyalanması ve izinsiz kullanılması yasaktır!..)
(Copying or unauthorized use of our designs is prohibited!..)

Yorum bırakın