Casual Style !

Designs-2

Casual Style tarzına yönelik elde yapılmış çizimlerim. Bugüne kadar hep bilgisayar programlarında (CorelDRAW + Photoshop + Freehand + Illüstratör) tasarladığım çizimler yer aldı ! Şimdi elde yapılmış tasarımlarımı da göreceksiniz !.. Hatta eskiz çalışmalarımdan da örnekler ara ara yayınlayacağım !

İlk tasarımda kat kat asimetrik etek görülmekte. İkincisinde ise; daha maskülen bi’ tarz ortaya çıktı. Şapka aksesuarını çok sevdiğimden bu kombine kullandım. İkinci tarz benim günlük hayatımda da kullandığım tarzı yansıtmakta. Bu çizimleri çok önceden yapmıştım. Ancak blog sahibi olunca yayınlama fırsatım oldu.

Design (2) Design

Teknik çizimlerimi yayınladığım diğer bloğum→ ” SevoM Fashiondesign ” da teknik çizimlerimin yanı sıra silüette tasarım üzerine yapmış olduğum çalışmalarıda görebileceksiniz !!

Bu arada→ *SevoM Fashiondesign Facebook* sayfamdan da yayınlarımı paylaşmaktayım. Oradan da takip edebilirsiniz.

*(LİKE and FOLLOW me Facebook Page: https://www.facebook.com/SevoM2013✔

Tasarım by Sevinç  YİĞİT  ARABACI !

Diğer profillerim için; About.me → Sevinç YİĞİT ARABACI

*Hєя hαккıм ѕaкLıdıя®™ *

*(Tasarımlarımın kopyalanması ve izinsiz kullanılması yasaktır!..)
*(Copying or unauthorized use of our designs is prohibited!..)

1 thoughts on “Casual Style !

  1. […] kendime sınır koymaktan hiç hoşlanmıyorum. Daha öncede belirttiğim gibi elde yapılmış tasarımlarımı bloğumda yayınlamaya devam edeceğim ! Bu ikinci yazım oldu. İlki Casual Style postumdu […]

Yorum bırakın