Ekinoks !…

JPEG-52-TRANSPARAN ELBİSEEkinoks; 23 Eylülde günlerin eşitlenmesi ile kuzey yarımkürede sonbahar, güney yarımkürede de ilkbahar ekinoksu yaşadık. Gündüz ile gecenin eşit olması durumu!..  Bu tasarımlarım mevsimlerin etkisiyle hazırlandılar!… Yaz ayından kopmadan bi’ yanda da sonbahara girip bir hava değişimi yaşamamdan etkilendim!.. Elbise tasarımıma baktığınızda açıkça bu hissedilmekte!.. Üst bölümde dekolteye transparan kumaşla efekt verdim. Bu efekt etek kısmında da göze çarpmakta!…Şapka ve mevsimlik çizme ile tasarımımı tamamlayıp, bütünlüğü oluşturdum!.. Feminen çizgimi belirginleştirdim!..

JPEG-48-RİBANALI

Bu tasarımda ise daha bi’ lolita tarzı var!… Straplez kesimi sıradanlıktan çıkarıp dantel detaylarla hareketlendirip, farklı bir kesim kullandım..! Etekte ribana kullandım!…Saça bandana, çizmede yine mevsimlik!…

*Hєя hαккıм ѕaкLıdıя®™

(Tasarımlarımın kopyalanması ve izinsiz kullanılması yasaktır!..)

(Copying or unauthorized use of our designs is prohibited!..)

 

 

2 thoughts on “Ekinoks !…

  1. […] farklı denemeler yaptım. Bazen detaylara dikkat çekerken bazende ruh halimi yansıtan renkler, mevsimler üzerine çalıştım. Saç aksesuarları, çanta, ayakkabı,çizme, çanta, mayolu show […]

  2. […] farklı denemeler yaptım. Bazen detaylara dikkat çekerken bazende ruh halimi yansıtan renkler, mevsimler üzerine çalıştım. Saç aksesuarları, çanta, ayakkabı,çizme, çanta, mayolu show […]

Yorum bırakın