Pelerin Panço ! (Cloak Poncho)

Coat-Hat _KOMBİN-1-elbiseSonbaharın Ekim ayında hissedilmeye başlamasıyla birlikte bende Pelerin Panço (Cloak Poncho)  tasarlayıp, çizdim. İçinede asimetrik kesimli bir elbise düşündüm. Havalar ne soğuk, ne sıcak tam arada.. Bu nedenle pelerin panço bedeni sıkmadan sizi hafif soğuğa karşı koruyabilmekte. Havadar olduğundan içine asimetrik elbise tasarlamak istedim. Coat-Hat _KOMBİN-4-PARİSPelerin omuzdan aşağıya dökülen geniş, kolsuz bir üstlük olarak anlatılabilir. Farklı kesimlerle, farklı dokulu kumaşlarla çeşitlendirilebilir. Pançoda İspanyolların kare kumaşın ortasına baş kısmı geçirilecek kadar kesilen parçanın çıkarılmasıyla elde edilmiş üst parçasıdır. 2 sezondur bu iki üstlüğün birleşiminden pelerin pançolar tekrar gündemde. Ben pelerin ve pançoyu uzun yıllardır çok sevdiğimden, kullandığımdan tasarlayıp bloğumda yayınlamaya karar verdim. Coat-Hat _KOMBİN-6 Pelerin Pançoda ve asimetrik elbisede farklı renkler kullanıp versiyonlar denedim.. Sonbaharda dökülen yapraklar ilham kaynağım oldu !!

    Diğer tasarımlarıma ulaşılabilmek için  % 100 Sevinç Fashiondesign tıklayınızCoat-Hat _KOMBİN-5

yaprak yapraks yaprak-sonbaharCoat-Hat _KOMBİN-7-kırmızı-ekoseli versiyon

*Hєя hαккıм ѕaкLıdıя®™

*Her alanda birşey bilin, tek bir alanda HERŞEY bilin!…☻

*(Tasarımlarımın kopyalanması ve izinsiz kullanılması yasaktır!..)
*(Copying or unauthorized use of our designs is prohibited!..)

ʚÏɞSEVINÇYIĞITARABACI ʚÏɞ✍

*Aboutme http://about.me/joybravedriver2011 ✔

*Gravatar http://tr.gravatar.com/2005sevofashiondesign ✔

 %  SEVİNÇ 

 

Yorum bırakın