Maskülen Style ! 💃🏃

Maskülen style-1Kadın giyiminde maskülen stil denemesi yaptım. Ben bu tarzı çok seviyorum. Feminen tarza zıt bir görüntü ortaya çıkmakta. Fakat sanılmasın ki maskülen tarz kadınsılıktan uzak demek değil. Bence erkeksi çizgilere kadınsı çizgiler katılarak çıkan bu tarz oldukça şık ! Takım olarak bu sert çizgiyi pembe gömlek ile yumuşattım. Üstelik safari şapkayı kullanarak maskülen tarz farklı bir havaya büründü. Kolye ile bu tarzı biraz yumuşattık. Sıkıcılıktan uzak şık bir tasarım elde ettik. Maskülen style-2Maskülen tarzın safari tarzına bir göndermesi diyebilirim. Farklı tarzların biribirinle match (eşlemek, uydurmak,birleştirmek) edilmesi sonucunda böyle bir tasarımı ortaya çıkarmak istedim ! Bu çizim elde çizilip, boyandıktan sonra tasarım programında edit edildi. Aşağıda orjinal hali görülmekte. Maskülen tarzı çeşitlendirmek için oldukça zengin parçalar bulunmakta. Parçaları üst üste giyerek, aksesuarlar ile farklılaştırabiliriz. Ayrıca kravatlar, kurdelalar, minik papyonlar ile dokunuşlar yapılabilir.

Maskülen style-orjinal*Tasarım benim ilgi alanım!…

*Hєя hαккıм ѕaкLıdıя®™

*(Tasarımlarımın kopyalanması ve izinsiz kullanılması yasaktır!..)
*(Copying or unauthorized use of our designs is prohibited!..)

Yorum bırakın