Farklı Denemeler!..

Burada yine bir şalvar ve üst kombinlemesi görülmekte!..Göğüs altında ve çapraz tek omuzda detaylar kattım.Biraz hareket vererek sıkıcılıktan uzaklaştırdım!..Şalvarda ise cep kapaklarını farklı desen ve kalıpla kapakları değişik tasarladım!..

1Saks kombin-KAHKÜLLÜ-TOPUZLU SİLÜET-2-2-3

Yansıtmalı Model-1

JPEG-23--ŞORTLU-TOZLUKLU ZENCİBurada şort ve tozluk tasarladım… Yakaya da ufak gibi görünsede farklı bir detay ekledim!.. Afro silüete bunu giydirdim…

Veee size ufak bir sürprizim olacak!..Benim tasarladığım ve ödevlerimden bazı çizimlerimi bu videoda izleyebileceksiniz!..Bu videoyu kendi kendime kimseden yardım almadan hazırladım!..

*Hєя hαккıм ѕaкLıdıя®™

*(Tasarımlarımın kopyalanması ve izinsiz kullanılması yasaktır!..)
*(Copying or unauthorized use of our designs is prohibited!..)

Yorum bırakın