Bohemian Style !

Bohemian StyleBu akım 70’li yıllarda ismini Fransa kökenli La Boheme’den almıştır. Rahatlık, salaş görünüm, uçuş uçuş etekler, elbiseler..dantel elbiseler.. bol bluzlarda desen ve örgü parçalar.. takılar.. v.s. bu tarzı benimseyenler genellikle sanatla içiçe olan insanlardır. Hem giyim hem de evlerinde rahatlık göze çapar.. Bende bu tarzı uzun yıllardır çok sevdiğimden ve bana yakın olduğundan oldukça sever ve kullanırım. Ruhumda bu tarz fazlasıyla olduğundan tasarlarken hiç zorlanmadım. Saç aksesuarları, botlar.. uçuş uçuş pantalon ve şort kombini çizdim. Bluz ve diğer parçalarda bohem tarzı desenler ve kesimlerle ifade etmeye çalıştım. Bohemian Style-4Bohemian StylesBohemian Style-3

Bohem tarzı tasarlarken model üzerine farklı desen uygulamaları yaparak çeşitliliği yansıtmaya çalıştım. Bohem dediğimizde örgü, tığ işi parçaların kıyafetle bütünleşmesi akla gelmektedir. Ayrıca püsküllü parçalar vardır. Desenler arasında şal deseni, batik kumaşlar, çiçek deseni, tribal(afrika kabilelerinin kullandığı renkler ve desenler)  ve suzani(tığ işi çeşitli çiçek modelleri) desenler görülür. Kimonolar ve kaftanlar bu tarzı en güzel yansıtan parçalardır ! Bohemian Style-2Bohemian Style-5

 %  SEVİNÇ 

 

(Kaynak-1 ➽ tr.gravatar.com/2005sevofashiondesign✔

(Kaynak-2 ➽ about.me/joybravedriver2011✔

*Hєя hαккıм ѕaкLıdıя®™

*Her alanda birşey bilin, tek bir alanda HERŞEY bilin!…☻

*(Tasarımlarımın kopyalanması ve izinsiz kullanılması yasaktır!..)
*(Copying or unauthorized use of our designs is prohibited!..)

Yorum bırakın