Yaşasın Pantolon Krallığı !…

Mart ayıda geldi…Kadınlar ”8 Mart Dünya Emekci Kadınlar Günü’nü” geçtiğimiz günlerde kutladılar !… KUTLU OLSUN ! Eski yıllarda pantolon erkeklere ait bir giyisi iken günümüzde kadınlar için ister kilolu ister zayıf olsun hiç farketmez vazgeçilmez bir giyisi olmuştur!..Önceki zamanlar da pantolon kadınların kendilerine biçilen rollere adeta başkaldırı biçimiyken bence rahatlık için vazgeçilmez nitelikte bir giyisi oluşudur!İstediğiniz tarzı bi’ pantolon ile yakalamak mümkün, spor, salaş, feminen olabilirsiniz !… Maskülen gibi görünsede kullandığınız parçalarla tarzını oluşturabilirsiniz !…Seçenekler oldukça fazlalaşmış durumda !…JPEG-10-PEMBİŞ-2Bende bu sebebden ötürü kullandığım silüete bi’ farklılık yaptım.Bu şekilde tasarlayıp,çizdim!… JPEG-9-PEMBELİ

Potur, harem, şalvar adları altında tasarlanmış hareket özgürlüğünüzü kısıtlamayacak ve şıklığınızı gölgelemeyecek tarz pantolonlar her daim kullanılabilir !… Bunların altına çizmeler kullandım. Bluz önü kare kesim bahriye yaka olarak çizildi !.. Düşük kemer tasarlandı…

Kısaca her dönem hayatımıza ne şekillerde olursa olsun pantolon krallığı hakimiyetini sürdürecek ve vazgeçilmez giyisimiz olacaktır !…

YAŞASIN PANTOLON KRALLIĞI !…

*Hєя hαккıм ѕaкLıdıя®™

*(Tasarımlarımın kopyalanması ve izinsiz kullanılması yasaktır!..)

*(Copying or unauthorized use of our designs is prohibited!..)

%100 Sevinç Fashiondesign ✔

3 thoughts on “Yaşasın Pantolon Krallığı !…

  1. […] gördüğünüz tasarım daha önceki yazımda belirttiğim üzere → https://2sevodandesign.wordpress.com/2014/03/10/yasasin-pantolon-kralligi/ (Buradan linki tıklayıp, okuyabilirsiniz!) farklı bir silüet çalışmasından oluşturduğum […]

  2. […] ayındaki postta ilkini (YAŞASIN PANTOLON KRALLIĞI) yayınladım → ★https://2sevodandesign.wordpress.com/2014/03/10/yasasin-pantolon-kralligi/ ✔ Her bir tasarımı kendine özgü çizdim!.. Klişe silüet denemesime farklı bi’ yorum […]

  3. […] ayındaki postta ilkini (YAŞASIN PANTOLON KRALLIĞI) yayınladım → ★https://2sevodandesign.wordpress.com/2014/03/10/yasasin-pantolon-kralligi/ ✔ Her bir tasarımı kendine özgü çizdim!.. Klişe silüet denemesine farklı bi’ yorum […]

Yorum bırakın