”Tasarım Tasarımı Doğurur!..”diyerek bloğuma Merhaba diyorum!

Bu çalışmamın adını ”Rüzgar Gülü” koydum… İçimde esen rüzgarların yansıması beni böyle etkiledi!…

Rüzgar GülüBen bu bloğu kendime has tasarlayıp, çizdiğim tasarımlarımı, eskizlerimi paylaşmak amaçlı açmış bulunmaktayım!..

”Tasarım tasarımı doğurur!..” diyorum çünkü; ben çizimlerimi yaparken  başka tasarımlar arka arkaya gelir!.. Bir bakmışım ya birbirine bağlantılı yakın tasarımlar yada birbirinden uzak pekte ilişkilendirilemeyecek çizdiğim tasarımlar ortaya çıkar!… Bu insanın kendi iç yolculuğuna çıkması gibi birşey!..Ya çok yakın yada bir anda çok uzak… İnsan hergün farklı şeyleri keşfetmekte. Bunun sonu yok…Sevgilim

Her insan kendi içinde bir dünya!.. Bu dünyaları keşfetmek için yeni yeni maceralara yelken açmak çok heyecan verici!..

Bende kendi ruh halimi bazen renklerle, çizgilerle yansıtmaya çalışıyorum.Bu çalışmalarımı şu ana kadar amatörce yapmış bulunmaktaydım. Ama içimde yaşadığım paylaşma duygusu ve çok daha geniş çevrelere ulaşma isteği nedeniyle bunları bloğumda yayınlamaya karar verdim…

Umarım bu güzel tecrübeyi yaşarken yeni yeni şeyler öğrenir, sizlere kendimi dilim döndüğünce anlatabilirim!..Çizim yapmayı çok seviyorum.Bundan uzun yıllar önce başladığım bu serüvene epey uzun bir ara verdim. Daha sonra bu yarım kalan, ve içimde daima beni bir türlü rahat bırakmayan tutku nedeniyle tekrar hiç beklemediğim gelişmelerle geri döndüm. Kalan eğitimimi kurslardan aldığım sertifika programlarıyla tamamladım… Şimdi de işte buradayım!.. Ve uzun yıllarda burada olmayı arzuluyorum… Şimdiden ilgi göstereceklere Sevgilerimi sunuyor, Renkli Dünyamdaki Tasarımlarımı bu sayfada izleyin diyorum…

JPEG-13-ENTERESAN 7'li-2

JPEG-13-ENTERASAN-7

*Şunu belirtmeyim; Burada yayınlamış olduğum tüm tasarımlarım izinsiz kullanılmaz!…

*Hєя hαккıм ѕaкLıdıя®™
(Tasarımlarımın kopyalanması ve izinsiz kullanılması yasaktır!..)
(Copying or unauthorized use of our designs is prohibited!..)

4 thoughts on “”Tasarım Tasarımı Doğurur!..”diyerek bloğuma Merhaba diyorum!

  1. ihlamurcum dedi ki:

    Kutluyorum,bu kadar güzel çizimlerin saklı kalmaması gerekirmiş.Hayırlısı olsun,hepsi çok çok zevkli.

  2. […] 20 Şubat 2013 Çarşamba  ✔günüydü !! İlk […]

  3. […] 20 Şubat 2013 Çarşamba  ✔günüydü !! İlk […]

Yorum bırakın