Nisan Biiir !…→ Elegan tasarım denemesi !…

Print

Yazımın başlığından da anlaşılacağı üzere bugün Nisan Biiir diyoruz ☻ Neden elegan dedim derseniz; bildiğiniz üzere elegan zarif, naif ve ince yani romatik görünüm !… Fazla renk olmadan, birbirine yakın renkleri kombinleyerek oluşturabileceğiniz, çabasız şıklığı yakaladığımız tarzdırrrr! Fakat biz burada Nisan Biiri unutmuyor, absürdlükle işi kotarmaya bakıyoruz !..

Yukarıda gördüğünüz tasarım daha önceki yazımda belirttiğim üzere → https://2sevodandesign.wordpress.com/2014/03/10/yasasin-pantolon-kralligi/ (Buradan linki tıklayıp, okuyabilirsiniz!) farklı bir silüet çalışmasından oluşturduğum pantolon tasarımımın tam tersi elbise üzerine olacak!.. Elbisemizi kombinleyerek aksesuarlarıda işin içine kattığımızda elegan olma çabasının tam tersi olduğunu göreceksiniz. Elbisemizde kol-dirsek, yaka-göğüs ve cep bölümündeki detaylar sade görünümlü olmaktan çok uzaktalar… Tüyler, fırfırlı parçalar var…Bir diğerinde şapka kullanılmakta…Tüyler çizmelerde de görülmekte !… Renkler geçişli…

Bu silüete iki farlı tasarım daha uyguladığımı şimdiden belirtiyorum… Burada her ne kadar tasarımları sergilediğim kadar, çizdiğim silüetlerle neler yapılabileceğinin örneklerini paylaşmaktayım… Çizim bana göre ucu bucağı olmayan bir deniz !…

YAŞASIN bugün NİSAN BİİİİR  !… ☻

*Hєя hαккıм ѕaкLıdıя®™

*(Tasarımlarımın kopyalanması ve izinsiz kullanılması yasaktır!..)

*(Copying or unauthorized use of our designs is prohibited!..)

%100 Sevinç Fashiondesign ✔

2 thoughts on “Nisan Biiir !…→ Elegan tasarım denemesi !…

  1. […] tasarladım, aşkla çizdim !.. Nisan ayında ikincisini (NİSAN BİİİR) post ettim→★ https://2sevodandesign.wordpress.com/2014/04/01/nisan-biiir-%E2%86%92-elegan-tasarim-denemesi/ ✔ Üç farklı tasarım gibi olsalar da her birinin özünde kendine has ayrıntılar, espriler […]

  2. […] tasarladım, aşkla çizdim !.. Nisan ayında ikincisini (NİSAN BİİİR) post ettim→★ https://2sevodandesign.wordpress.com/2014/04/01/nisan-biiir-%E2%86%92-elegan-tasarim-denemesi/ ✔ Üç farklı tasarım gibi olsalar da her birinin özünde kendine has ayrıntılar, espriler […]

Yorum bırakın