♥Bahara Merhaba!..♥

JPEG-40-TRANSPARAN TEK OMUZLU MODEL

Nisan ayıyla birlikte bahar etkisini gösterirken içimizdeki heyecan ortaya iyice çıkmaya başladı!..Ara ara hava dalgalanmaları yaşasakta herşeye rağmen baharı ve onun getirdiklerini seviyoruz.Nisan yağmurları yağarken doğa canlanmaya başladı!..

Ben bu tasarımı şu düşünceyle oluşturdum!..Burada şeffaflık var!..Dantelin romantizmi var.Uçuş uçuş eteklerde bunu görebiliriz. Üst bölümde bluzu daha gizemli bir hava büründürmek için transparanlık ekledim.Göğüs,yaka bölümüne yine kendime has kesimle yorumumu kattım!..Çizmeye uçuşan eteklere gönderme yapıp üstüne püskül detayı ekledim.Bildiğimiz püskülden ziyade deri yahut güderi,süet v.b. malzemeden çalışılmış detayı görebilirsiniz!..

JPEG-41-BAHAR GELDİ(HIDRELLEZ)

Bu tasarım için iki versiyon denedim!..Bluzun şefaf olan kısmında öne cep ekledim!..Çizmede ise biraz daha detaylara ağırlık verdim!..

*Hєя hαккıм ѕaкLıdıя®™

*(Tasarımlarımın kopyalanması ve izinsiz kullanılması yasaktır!..)
*(Copying or unauthorized use of our designs is prohibited!..)

Yorum bırakın